Visit Finland –kanavat verkkopalveluissa

Visit Finland haluaa inspiroida Suomesta kiinnostuneet ja yhteisöllistää Suomeen rakastuneet erilaisten sosiaalisen median palvelujen avulla. Kanavat on valittu sen mukaan, kuinka paljon niillä on käyttäjiä, kuinka hyvin ne tavoittavat kohderyhmän ja kuinka ne taipuvat matkailumarkkinoinnin käyttöön.

Koska Visit Finland on ennen kaikkea elämyksellinen ja visuaalinen, laadukas ja massasta poikkeava, kuva- ja videosisältö on valttimme. Inspiroimalla sosiaalisen median palveluiden käyttäjät jakamaan sisältöämme eteenpäin, meillä on parempi mahdollisuus näkyä ja kuulua maailmalla sekä saada lisää kävijöitä VisitFinland.comiin.

B2B viestintäkanavia

B2C viestintäkanavia

Voitte hyödyntää sisältöjämme jakamalla niitä myös omissa viestintävälineissänne.

 

Uusia tuotteita My Stay -tuotetietokantaan

10.08.2016

Visit Finlandin verkkosivuilla oleva My Stay – tuoteosio lanseerattiin maaliskuun alussa vuonna 2016 ja parin ensimmäisen kuukauden aikana tuhansia käyttäjiä on käynyt tutustumassa siellä olevaan…

Lue lisää


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Visitfinland.com kerää kiitosta maailmalla

28.01.2016

Sen lisäksi että Visit Finlandin ulkomaisille kuluttajille suunnattu verkkopalvelu visitfinland.com on saanut lukuisia palkintoja alan kilpailuista, se kerää kiitosta myös erilaisissa kansainvälissä vertailuissa ja matkailun…

Lue lisää


Midnight sun_Arctic Finland