Finland Convention Bureau – FCB

Meetings Industry (MI) -markkinointia ja tuotekehitystä hoitaa Finland Convention Bureau (FCB). FCB:n tehtävänä on markkinoida Suomea kongressi- ja yritystapahtumien kohteena. Tieteentekijöille, liitoille, järjestöille ja yrityksille tarjotaan maksutonta apua ja konsultaatiota kansainvälisten kongressien ja yritystapahtumien kutsumisessa, suunnittelussa ja markkinoinnissa.

FCB tarjoaa apua tapahtumien järjestäjille muun muassa sopivan kaupungin, kokouspaikan, majoituksen, juhlatilojen, oheisohjelman, kokousjärjestäjäorganisaation, kuljetuksien tai ravintolapalvelujen löytämisessä.

FCB järjestää alan elinkeinolle messu– ja myyntitilaisuuksia ulkomailla.

Kongressisuunnittelun opas ja ympäristövastuullisen kokousjärjestäjän käsikirja löytyvät täältä.

Meeting Industry -toimenpiteet löytyvät maakohtaisesti Markkinointitoimenpiteet-sivuilla ja tapahtumat myös Myyntitapahtumat-sivuilla.

Katso myös kongressitilastot ja -tutkimukset sekä MI materiaalipankki.

Lisätietoja: Ks. yhteystiedot sivun alaosassa.


FCB-uutisia

Saksalaiset innostuivat suomalaisten innovatiivisesta kongressiosaamisesta

02.06.2016

Saksa on maailman johtavia kongressimaita, joka kehittää ja uudistaa toimintaansa jatkuvasti. Yksi uusista innovaatioista on Future Meeting Space -hanke, jonka keskiössä on ajatus kokouskulttuurin muutoksesta…

Lue lisää


FCB1


FCB ja 11 yritystä mukana IMEX messuilla

26.04.2016

IMEX messut keräsivät taas tuhansittain Hosted Buyereita Frankurtiin.
Messut olivat vilkkaat myös VisitFinlandin osastolla.

Lue lisää


389


Professori Antti Lauerma palkittiin Pro Congress -palkinnolla

14.04.2016

Kuvassa keskellä Pro Congress -palkinnon saaja professori Antti Lauerma, Visit Finland / Finpro Oy:n matkailujohtaja Paavo Virkkunen ja Congress Specialist Mervi Toivonen.

Lue lisää


IMG_0029[1]